16 lat doświadczeń.
Po 16 latach doświadczeń, obserwacji i przemyśleń udało nam się uregulować nasze stanowisko. Zaowocowało to sformułowaniem precyzyjnych i naszym zdaniem przejrzystych zasad. Hotel jest zdeklarowany być przystanią dla osób dorosłych. Wynika to z naszych niewielkich rozmiarów, butikowego charakteru, braku parku i alejek spacerowych, ciepłej wody w basenie, saloniku do dziennego pobywania w rodzinnej atmosferze oraz nie do końca „głuchych” ścian. Generalnie nie ma u nas niczego fajnego dla dzieci i nie robimy z tego tajemnicy ani nie pojmujemy tego jako naszego mankamentu, ponieważ mamy świadomość istnienia miejsc, gdzie dzieciom jest wspaniale. Dziecko jest bardzo wymagającym klientem i niech nikogo nie dziwi, że wiele hoteli dokłada wielu starań i ponosi wiele nakładów by sprofilować ofertę pod kątem przyjmowania rodzin z dziećmi. My skupiliśmy się na tym co w naturalny sposób nam się udaje i jest możliwe, czyli na ofercie dla dorosłych.
Harmonia jest możliwa.
Jeśli rodzic świadom ograniczeń miejsca podejmie decyzję o pobycie u nas z dzieckiem to zrobimy co w naszej mocy by miło było. Podporządkowanie się zasadom miejsca powinno przełożyć się na harmonijne współistnienie.
- W hotelu mamy 2 apartamenty rodzinne i o ile są dostępne to z przyjemnością zaoferujemy je rodzinom. I tylko te apartamenty mogą być zaoferowane na pobyt z starszymi dziećmi, aby w hotelu w jednym czasie nie przebywało więcej niż 4 dzieci/ młodzieży w wieku od 12 do 18 lat. 4 Żywioły to nie 6 i nie 10. Apartamenty nie są oferowane w sprzedaży online. Tylko bezpośrednio poprzez kontakt z recepcją można zarezerwować u nas pobyt z dziećmi.
- W pozostałych pokojach hotelowych nie jest możliwe zakwaterowanie się z dziećmi.
- Restauracja hotelowa jest wyłącznie salą konsumpcyjną. Nie posiadamy alternatywnej propozycji całodziennego pobytu.
- Dzieci mogą przebywać w restauracji tylko pod opieką rodziców do godziny 19.00. Po 19.00 jest to miejsce tylko dla dorosłych.
Prosimy uwzględnić, że te zasady są dla osób bez dzieci szczególną zachętą do przyjazdu do naszego hotelu, więc namawianie nas do odstępstw spowoduje ich rozczarowanie, ba! często znaczne niezadowolenie, którego nie potrafią i nie zechcą ukryć.
Warto też poznać tło i pobudki takich decyzji …czytaj więcej