Hotel Galery69 jest małym kameralnym obiektem, i jako taki nie ma rozbudowanej administracji, zatem też i drużyny kosztorysantów więc podejmujemy się organizacji pobytów grupowych tylko jeśli jest pewność realizacji. Nie bierzemy udziału w przetargach ofertowych. Jesteśmy dla Klientów zdecydowanych na wybór naszego miejsca przed priorytetem ceny.
Liczba uczestników definiująca grupę to min 12 – max 35.
Warunki płatności dla danej oferty są zawsze określone w przesłanym kosztorysie ofertowym.
Generalną zasadą jest zaliczkowanie imprezy jedną lub dwoma zaliczkami.
Zadatek/zaliczka: 45% wartości imprezy w terminie: za potwierdzenie rezerwacji (nie mniej niż równowartość 1 noclegu). Standardowy czas na wpłatę zaliczki to 2-5 dni od przyjęcia rezerwacji wstępnej.
Pozostała kwota: 14 dni od daty wystawienia faktury.
przelew bankowy lub przelew z karty online. Dane do płatności oraz kwota znajdują się na fakturze proforma.
Nasz hotel jest obiektem typowo butikowym, pokoje różnią się między sobą i nie mają jednakowej ceny. Cena ofertowa jest obliczana indywidualnie odpowiednio do liczby osób, liczby noclegów, sezonu, dni tygodnia i liczby otrzymanych na dany termin zapytań oraz dostępności pokoi w danym terminie. Nie należy jej porównywać z cennikiem dla pobytów indywidualnych. Najszybszą drogą do celu jest podanie nam zakładanego budżetu. My rzetelnie określimy co jest możliwe w ramach podanej kwoty. Nie stosujemy marudzenia w negocjacjach. Naszym celem jest organizacja kolejnej dobrej imprezy i satysfakcja po obu stronach.
Lipiec – Sierpień: brak dostępności dla grup
Czerwiec + wrzesień: od niedzieli do piątku
Pozostałe miesiące roku: 7 dni tygodnia, w tym weekend min. 2 noclegi.
Przesłanie oferty nie oznacza rezerwacji. Ceny jednostkowe podane w kosztorysie są cenami ofertowymi starannie obliczonymi dla danego zapytania i nie podlegają negocjacjom.
Rezerwacji wstępnej terminu dokonujemy na wyraźnie życzenie na maksymalnie możliwy dla nas czas: od 12 godzin do 7 dni roboczych: to zależy od czasu pozostałego do daty oraz zainteresowania terminem innych klientów. Określamy to w naszej odpowiedzi na złożoną rezerwację wstępną.
Aby dokonać skutecznej rezerwacji terminu należy wpłacić zaliczkę określoną w warunkach płatności. Przyjmujemy 7 dni roboczych od dnia złożenia rezerwacji wstępnej na uzgodnienie kosztorysu i wpłatę zaliczki, z możliwością późniejszej modyfikacji kosztorysu w zakresie dodania lub redukcji usług. Zmniejszenie wartości zamówienia poniżej 20% wymaga nowej oferty.
Hotel wystawi fakturę proforma na podstawie otrzymanych danych. Termin płatności dla faktury proforma to zwykle 2 dni. Hotel potwierdza otrzymanie zaliczki fakturą vat i jest to jednoznaczne z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Po potwierdzeniu rezerwacji zaliczką jesteśmy gotowi do ostatniej chwili towarzyszyć Państwu w ich rozterkach co do ostatecznego kształtu imprezy.
… i dołożymy wszelkich starań by była to najlepsza Wasza impreza!
Całkowita rezygnacja z zamówienia jest możliwa w każdym momencie. Koszt anulacji stanowi zaliczka wpłacona zgodnie z harmonogramem podanym w kosztorysie ofertowym. Zmniejszenie liczby uczestników jest możliwe bezkosztowo do ilości zamówionych pokoi. Jeśli anulacja przekracza ilość pierwotnie zamówionych pokoi ustalana jest nowa cena pokoi. Całkowita rezygnacja w terminie krótszym niż 4 dni zobowiązuje do zapłaty 100% wartości zamówienia.
Nasze wymogi formalne to podpisanie druku umowy, która zostanie dołączona do szczegółowego kosztorysu. Taki kosztorys jest podsumowaniem ustaleń, określa liczbę uczestników/pokoi/ noclegów, wybór menu i ewentualnych imprez dodatkowych i jest przesyłany po wstępnej akceptacji ramowej oferty cenowej.