8am - 22pm CET +48 606 743 890

Regulamin

Specjalny regulamin na czas pandemii COVID-19.

COVID-19 to realne zagrożenie niebezpieczną i przykrą w przebiegu chorobą.

Prewencja rozprzestrzeniania zakażenia to nasz obywatelski i prawny obowiązek.

Lekceważenie tego prawa innych osób do ochrony zdrowia podlega garze grzywny, a nawet pozbawienia wolności.

Konsekwencją naruszenia tego prawa w naszym obiekcie będzie nakaz opuszczenia hotelu, po uregulowaniu rachunku za cały pobyt.

Hotel to miejsce gdzie spotykają się nie znane sobie osoby. Musimy zagwarantować wszystkim osobom, które zaufały naszym procedurom bezpieczeństwa, że to nie jest tylko fikcja, ale realne działanie.

Chcielibyśmy, aby turystyka była dalej możliwa w Polsce i na świecie – aktualnie, wisi na włosku.

Prosimy o przestrzeganie wskazówek otrzymanych od pracowników hotelu w zakresie korzystania z przestrzeni wspólnych, takich jak restauracja, basen, pomost oraz użytkowania sprzętu rekreacyjnego.

Prosimy o potwierdzenie zapoznania się z treścią tego ważnego specjalnego regulaminu pobytu własnoręcznym podpisem podczas zameldowania w hotelu. Nie możemy wymagać stosowania prawa i regulaminów – to nie nasza rola – ale możemy prosić o przyjęcie do wiadomości ich treści co niniejszym czynimy.

1. maseczki i dystans.

Nie ma znaczenia, czy boisz się koronawirusa czy nie. 

Kategorycznie wymagamy noszenia maseczek osłaniających usta i nos (nie tylko usta) w strefie wspólnej naszego obiektu.

Ja zakładam maskę z szacunku dla Ciebie, Ty ją zakładasz z szacunku dla mnie. 

Nosimy rękawiczki i je często dezynfekujemy płynem odkażającym. 

Nie podawaj mi gołą dłonią niczego. Z szacunku dla mnie. Je też tak zrobię – z szacunku dla Ciebie. 

Dystans jest dzisiaj mile widziany. Prosimy, zachowajcie bezpieczną, nie budzącą wątpliwości odległość do osób mijanych w korytarzach, na sali restauracyjnej, w drzwiach, na pomostach.

Dystans oznacza szacunek dla drugiej osoby. Niech osoba na przeciw Ciebie czuje się z Tobą bezpiecznie.

Ten regulamin specjalny nie zastępuje regulaminu hotelowego zwykłego, a jedynie go uzupełnia. REGULAMIN HOTELU

2. Serwis pokoi.

Ze względu na poczucie bezpieczeństwa wszystkich osób, Gości i personelu, pokoje podczas pobytu gościa nie będą odświeżane. Na życzenie podamy dodatkowe ręczniki oraz wodę mineralną. 

Dla pobytów dłuższych niż 3 doby będziemy umawiali indywidualnie czas na odświeżenie pokoju i wymianę pościeli. Z uwagi na procedury dezynfekcji, w tym ozonowanie pokoju, prosimy o 3 godziny dostępności pokoju dla serwisu sprzątającego. W tym czasie należy schować do szafy lub walizki przedmioty wrażliwe na ozon. Każdy Gość uzyska na ten temat wyczerpującą informację od recepcji. 

3. zasady pracy restauracji.

Restauracja działa, zaprasza i poleca odnowione menu – dostosowane do aktualnych podwyższonych standardów higienicznych. 

Oferujemy dania poddane obróbce termicznej.

Ostrożnie, krok po kroku, wprowadzamy do karty sałaty, zioła, twarożki i pasty warzywne.

Sala konsumpcyjna jest dostępna. Przestrzegamy jednak limitu liczby osób przebywających jednocześnie w restauracji. Aktualne przepisy dowalają zdjęcie maseczki dopiero po zajęciu miejsca przy stole.

Serwujemy posiłki w opcji „room service” (za opłatą 15 zł)  lub „na wynos” z własnym odbiorem – do stolika, pokoju, na taras.

Nasza karta menu jest dostępna tylko w wersji elektronicznej, ponieważ nie jest możliwe zapewnienie sterylności karty w jej tradycyjnej formie papierowej. 

KARTA MENU – ZAMAWIAJ ONLINE

Rozumiemy, że nie każdy jest przywykły do takiej formy zamawiania więc chętnie pomożemy – prosimy o kontakt telefoniczny z recepcją.

Zamówienie jest przynoszone na tacy i pozostawiane wraz z tacą na stole.

4. Basen

Basen jest oferowany na zasadach wyłączności w godzinach od 7:00 do 23:00. To jest 16 godzin. Pomiędzy każdą sesją są krótkie przerwy na dezynfekcję. Wyłączność korzystania z zasobów wellness to nic nowego w naszych zasadach. Każda rezerwacja powyżej 1 noclegu uprawnia do rezerwacji 1 bezpłatnej godziny. Przy pobycie krótkim, na jedną noc można zarezerwować 1 godzinę odpłatnie zgodnie z naszym cennikiem wellness.

Usługi SPA: z uwagi na gwałtowny wzrost zachorowań na Covid-19 ponownie zawieszone zostały usługi SPA. Do odwołania.

Bardzo prosimy o przestrzeganie umówionego czasu korzystania z uwagi na inne osoby oczekujące na swój termin. 

5. Warunki rezerwacji i anulacji - klauzula COVID-19

W związku z pandemią COVID-19, aż do czasu odwołania stanu pandemii przez polskie władze, hotel wprowadza dodatkowy zapis do ogólnych warunków rezerwacji i anulacji. W szczególnym przypadku, gdyby jedna ze stron została objęta urzędową kwarantanną i z tego powodu Klient nie mógłby przyjechać i skorzystać z pobytu, lub Hotel byłby zmuszony odwołać pobyt Klienta, wówczas strony ustalają nowy termin pobytu dla tej rezerwacji. Umowa rezerwacji w pozostałych punktach pozostaje bez zmian.